torsdag 6. mars 2008

En liten oppdatering



Jeg bestillte et strikkepinne etui på organizedknitter.com
Her er det

Kjempefine farger og utrolig praktisk. Med frakt så kostet det 400 kr
og jeg slapp toll og avgifter.


Har også kjøpt en Clover soft touch crochet needle. Den er nydelig å hekle med.
Veldig god å ha når man lager bølgeteppe.


Her er et annet prosjekt. Vesterålen kofte fra et veldig gammelt mønster.


En kollega er blitt pappa til to jenter forrige uke. Så jeg får prøve å lage noen babysokkersokker.
Mønsteret til disse fant jeg på en annen blogg. Fargen er så fin. Nesten gammelrosa. Tror jeg skal prøve å lage to djevelluer til også.



Og til slutt en liten oppdatering på hvor langt jeg er kommet på teppet mitt.

Ha en fin dag alle som måtte rote seg inn på denne siden :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den blir jo kjempefin. Herlige farger!

Anonym sa...

Fine de sokkene og kjekt med "pinne"-samler, hehe :-)

Jeg må gjennom er ordbekreftelse hver gang før jeg kan legge igjen kommertar, kan den fjernes også??